Comenzi de 142 de milioane de lei și aproape 300.000 de produse vândute în primele minute de Black Friday la eMAG
Recorduri matinale de Black Friday la eMAG: comenzi de 142 milioane de lei pentru 297.000 produse, 43% mai multe produse și cu 15% peste anul trecut în valoare
- 297.000 in 30 de minute de la start, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior
- 283.000 vizitatori au fost pe platforma eMAG la startul Black Friday la ora 07:25
- 125.000 de produse au fost comandate în primele 10 de minute
- Membrii Genius au economisit 1.100.000 lei din costul de transport în primele 30 de minute
- Într-un context economic în care toate prețurile cresc, clienții au descoperit că de Black Friday pot cumpăra produsele de care au nevoie la prețuri bune
București, 12 noiembrie 2021. Black Friday a început în această dimineața la eMAG la ora 07:25, iar interesul a fost la cote maxime din partea clienților: 283.000 vizitatori au intrat să descopere oferta în aplicația eMAG și în site, cu 8% mai mult decât în anul precedent. În primele 10 minute de la start, clienții au comandat 148.000 de produse, într-un ritm de 246 produse pe secundă. O mare parte dintre ele se aflau în favorite și vor beneficia de transport gratuit prin serviciul Genius.
„Interesul la startul evenimentului a fost la cote maxime, iar clienții au pus în coș mai multe produse decât anul precedent în prima jumătate de oră, pentru că au găsit multe oferte avantajoase. Într-un context economic în care toate prețurile sunt în creștere, clienții au descoperit că de Black Friday își pot cumpăra produsele de care au nevoie sau care le plac la prețuri bune. Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor. În primele 30 de minute comenzile de produse au crescut spectaculos, la 297.000 produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior. Clienții eMAG comandă în acest an din mult mai multe categorii, trendul principal la prima oră”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Primele produse epuizate din oferta eMAG:
- Masina de spalat rufe Samsung WW70T4540TE/LE, 7 kg, 1400 RPM, 800 de bucăți
- Televizor LG OLED 55A, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, 300 de bucăți
- Laptop ASUS X515MA cu procesor Intel® Celeron® N4020, 15.6″, Full HD, 750 de bucăți
- Bormasina Bosch Professional 12 V, 2 acumulatori 2 Ah, 1300 de bucăți
- Ghete U.S. Polo Assn, 550 bucăți
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.
Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday
12 noiembrie 2021 după 30 de minute
• vânzări de 142 milioane de lei
• 58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
• Peste 297.000 produse comandate în primele 30 minute, mai mult cu 43% față de anul trecut
• 84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile
Peste 50% dintre produse din ofertă fac parte din oferta sellerilor din eMAG Marketplace.
Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2021
- Produse pentru casă și îngrijirea casei – 22.000
- Beauty și îngrijire personală – 33.000
- Electrocasnice mici – 17.000
- Jucării – 9.000
- Produse de protecție și echipamente medicale – 3.000
- Televizoare și siteme audio – 11.000
- Smartphone-uri și smartwatch-uri – 15.000
- Fashion – 8.000
- Frigidere și mașini de spălat – 9.000
- Băuturi alcoolice și cafea – 35.000
Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021
- Automobile – 3 comenzi
- Aur și monede – 400g
- Ceasuri și bijuterii – 14 comenzi
- Servicii medicale – 130 de comenzi
- Servicii telefonice – 200 de comenzi
- Imobiliare – 6 cereri
- Pachete turistice – 100 nopți de cazare
- Carburant – 19.000 litri
Black Friday a ajuns la ediția a 11-a, iar clienții au la dispoziție cea mai variată gamă de produse de până acum, dar și soluții de plată flexibile precum posibilitatea de a cumpăra în 40 de rate fără dobândă.